måndag 10 oktober 2011

Blodprov, promenad, nytt smink o.s.v.

Det var en lugn morgon i morse, jag gick upp, åt frukost, och näringsdrycken såklart sen var jag hemma en liten stund innan vi åkte in till stan för att snabbt till sjukhuset och ta prover för att titta att jag inte har borrelia, vilket jag inte tror att jag har, men jag har den där "klassiska" borrelia ringen på höften, och det skulle kanske kunna förklara min trötthet.
Det är som att jag skulle ha bly i fötterna. Huah för det!!

När jag kom hem lagade jag och mamma mat tillsammans, sen vilade vi och efter ett tag gick vi ut till stallet för att hämta hästarna och gå en promenad. På vägen hem tittade vi ner i brevlådan och jag hittade mitt e.l.f. paket med mitt smink, det gjorde min kväll :D
Beställde massa nya saker som jag aldrig provat förut, så nu får vi se, och min hy kanske kan bli iallafall liiiiite bättre. Hoppas.....

Jag beställde:
Mineral Blemish Kit.
Zit Zapper med Trea Tree Oil
Bambu borste
och
concealer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar