söndag 25 september 2011

Åkern, en september kväll

Nu är helgen slut, iallafall nästan.
I morgon börjar en ny vecka, varesig jag vill eller inte.
Rutiner = trygghet, men skola = trött.
Men det ska nog bli bra.
Mamma var och tävlade med Zatyr idag, och syrran tävlade med Glenn. Det var clear round och båda fick rosett  :D
Duktiga mamma och syster. Jag och Sickan, ja, vi får vänta med hopptävlingarna tills jag köpt en ny sadel till henne, för vi sålde våran i torsdag, men jag rider ändå bara barbacka just nu så det är strunt samma :D Jag är bara superglad att jag fått den såld, det är inte helt lätt att sälja dyrare saker just nu, med tanke på hur världsekonomin. Men ne nu måste jag rusa, för ponny akuten börjar :D


1 kommentar:

  1. Åh jag har en hoppsadel till salu, om det är det du söker! :)
    Tror den skulle passa på sickan! Det finns bild och mera info om den på min logg på facebook, och priset är diskuterbart! ;)
    kram!

    SvaraRadera