måndag 19 september 2011

Måndagen den 19 sep 2011 Ny vecka.

Jag har en lång dag framför mig. Men Sickan ska få vila idag, så det blir en sak mindre att göra, även fast det är det bästa så tar det tid och energi det med. Jag slutar 15.00 idag och bussen gick 08.00 i morse. Efter skolan ska jag till stan för att sen handla med mamma och så åker vi hem tillsammans. Min älskade mamma, hon har varit borta hela helgen så det ska bli skönt att få lite ensamtid med henne, hon är guld värd! Jag ska äta middag i stan idag också, men har lite tid att fundera på vart jag ska äta :)
Lite ångest att vara tillbaka i skolan, men samtidigt skönt med rutiner. Ångest över att behöva visa mig för alla, för jag skäms, skäms över mig själv, och hur jag ser ut. Och sen är det ju lite ensamt här i skolan, eftersom alla kompisar redan går både första och andra året på gymnasiet, men nästa år den här tiden hoppas jag att jag sitter på gymnasiet jag med, och förhoppningsvis inte är lika ensam längre. Men helt ensam är jag inte här i skolan, jag har faktiskt två underbara lärare som gör min vardag lite lättare. Tack för det :)
Ne, nu är det dags för lite geografi. Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar