tisdag 20 september 2011

Dagen har gått rätt snabbt och det tackar jag för. När allt går fort slipper man tänka, villken befrielse. Mamma var bäst och hade lagat middag tills när jag kom hem efter skolan, jag är alltid lika vrålhungrig då. Nu sitter jag här och tar det lite lugnt, snart ska jag, mamma, syrran, hennes pojkvänn och extra pappa ut till grannarnas tork (lada) och rensa ut lite hö som blivit dåligt så vi bara får det bra höet kvar. Sen ska jag och mamma rida, och jag är såå nyfiken på mitt nya träns :D Måste berätta sen när jag har provat :)

På torsdag ska vi kanske till ridhuset och hoppträna, spännande.

Just det, jag håller på att leta efter ny sadel till Sickan med. Och det är ett håvete. Shiiit vad svårt det är. Till en början måste jag ju sälja våran nuvarande Jacson Santa Cruze Celin hopp sadel flatback. Men det är ju inte helt enkelt med tanke på hur världsekonomin ser ut för tillfället :/

Sen har ju Sickan inte helt lätt sdelläge heller.
Hon har platt rygg, men den är rund,
små bogar, låg manke och kort rygg :D
Hhaha, lite knepigt detdär. Dessutom är sadlarna inte ett helt billigt kapitell. Men vi får se hur det slutar, två sadlar som jag iallfall tittat på är: DRÖMSADELN
Prestige Arezzo d


Andra, också en prestige, joy jumper. :D


Om det bara skulle kuna trilla in lite pengar på mitt konto vore det underbart :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar